Morr

Tyvärr kommer jag nog inte att vara särskillt underhållande idag. Vaknade och kände mig vresig som en sjörövare. Försökte komma igång med både påtår och tretår, men inget verkar hjälpa. Det är nog så att jag behöver en rejäl dos värktabletter. Har den här mindre angenäma känslan av att lederna är osams med resten av kroppen och försöker separera från den. Know the feeling? Någon annan där ute med kronisk värk? Stackars sate! Det som är på mode inom sjukvården nu för tiden är ju att man absolut inte får ta några värktabletter. Ja, bra idé. Undrar just hur självmordsstatistiken kommer att se ut framöver i så fall. Tro mig på mitt ord när jag säger att det här modet också kommer att passera. För 10 år sedan skulle man se till att värktabletterna aldrig gick ur kroppen. I med en ny dos med ytterst regelbundna intervaller. Under tiden kör jag min egen stil. Nu känns det plötsligt lite bättre. Lite självömkan gör oftast susen. Inte för mycket, bara lite lagom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0