Mål för 2009

1. Bli onödigt erkänd och hyllad bloggare. Tjäna ohemult med pengar och framleva mina dagar i skamlös lyx. Blondinbella kommer att tippa av vinddraget när jag susar förbi henne på bloggtoppen. För att inte tala om när jag gör detsamma i köerna på Stureplan. Kärringeva´s in da house!
Måste då komma ihåg att meddela Försäkringskassan att jag blivit ekonomiskt oberoende så att de kan få behålla de astronomiska summor de betalar mig varje månad. Kanske kan det räcka till drömtårta till kaffet på deras lokala kontor i Kvarntorp. Eller i alla fall till en påse ahlgrens bilar till chefen.

2. Mirakulöst bli ett under av hälsa och fräshör. Irritera omgivningen med min outsinliga energi och spänst. Hur detta ska gå till har jag absolut ingen plan för, men varför satsa lågt? Någon som har ett litet mirakel att dela med sig av?

Det var de mer realistiska målen. Nu till ett som är pretty up there.

3a. Lära mig baka.
3b. Se lika sexig ut som Leila när jag bakar. Får inte glömma att kasta lystna blickar över degbunkskanten. Jag tror att det är det som är hennes hemlighet.
3c. Inte gå upp i vikt av det jag bakar. Ännu ett mirakel, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0