Lara Beach i mitt hjärta

Idag när det blåser elakt runt knutarna sitter jag och drömmer mig bort, till Lara Beach. Vi var där ifjol och vi ska åka igen i juni. En så´n god karamell att suga på! Vi ska åka en vecka, till femstjärnigt hotell, direkt på stranden, vattenland, karuseller och all inclusive. All inclusive är helt suveränt. Man kan hämta något gott att äta eller dricka twentyfour seven. Till och med på stranden finns det dricka. Det kändes som att vi köpte oss kavalitetstid tillsammans. Man behöver inte göra något själv. Inte bädda sängen, inte handla mat, inte laga mat, inte diska, inte tvätta handdukar. Bara en så´n sak, när handdukarna är blöta byter man in dem mot nya, torra. Så fort blodsockret börjar sjunka så fyller man på. Det är lätt att vara på bra humör då. Vi bara badade, lekte, åt, sov och mådde gott tillsammans. Paradiset på jorden. Och det är så mysigt med dom mörka, varma kvällarna då man sitter ute och äter. Syrsorna spelar, den stämningsfulla kvällsbelysningen är på, blommorna doftar. Godevening, would you like red or white wine tonight? Would you like something to go with the coffee? Och efterrättsbuffe´n var helt makalös. Tio meter godsaker. Jag önskar att ni hade kunnat få se Gummans min. Den var helt obetalbar. Kolla in hotellet vi åker till nästa gång på www.royalwingshotel.com
Här kommer några bilder från förra resan.


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0