Just one of those days

Idag är det en så´n där dag. Skit, piss och hela helvetet. Låg, ont och SÅÅ ledsen. Jag brukar inte ha nära till gråt, men idag är jag som Lille Skutt. Vill bara gråta åt precis allting. Vet ni vad jag gör sådana dagar? Sminkar mig, nåt så djävulskt. Vissa dagar är det bara min make-up som håller mig uppe. Smink är so much fun. Sedan känns det lite uppmuntrande att inte se lika illa ut som man känner sig. På tal om make-up. Ni som har några år på nacken; har ni upptäckt primer? Helt fantastiskt. Känner ni igen att man försöker sminka över rynkorna,men i slutändan har man bara framhävt dem ännu mer? Konvertera till primer. Jag använder Estee Lauder Face Primer Plus Illuminating Base. Hur bra som helst. När man blir äldre har jag insett att man ska ha mer primer, endast lite foundation och svinga puderborsten ytterst försiktigt. Annars blir det för torrt och make-upen krackelerar. Ja, men titta, nu fick ni lite skönhetsråd mitt i depressionen. Det var väl en oväntad vändning på det hela? Ikväll har min hunk of burni´n love lovat att se en romantisk komedi med mig. Tända ljus och hålla handen. Du är bäst, baby!!

Kommentarer
Postat av: Cicki

Ledsen att höra att du mår pyton, hoppas att det känns bättre i dag. Ett tips: Gå in och titta på en blogg som handlar om inredning. Det är en tjej från Umeå som vann Stora Bloggpriset alldelens nyligen.

"Husmusen" heter den.

Kramar Systeryster

2009-02-06 @ 07:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0