Bortskämnda barn

Nähej, jeansen föll inte lilla baronessan i smaken. Det var tydligen inte riktigt det rätta snittet på dom. Jag blir på så dåligt humör  när man tycker sig ha gjort ett sådant klipp och så tänker hon inte ha dem på sig. Ingen annan i den här familjen kan kosta på sig att vara så fin i kanten. Men hon är envisare än synden när det kommer till sådana här saker. Gumman ägnar lååååång tid åt att komponera sin out-fit varje morgon. Jag vet att det är mitt fel om hon är bortskämd, men just nu får det mig ändå att tugga fradga.
Dagens guldkantstips; Frank Sinatra. Han lyckas alltid muntra upp mig. Och nu behöver jag muntras upp. Swing it Franky, swing it.  Det vilar liksom inga sorger över Frank. Inte ens när han sjunger om hjärtesorg är man särskillt orolig för honom. Det fixar sig för Frank, det hör man i swinget. Den bästa skivan är Swing Easy. Så skön. Och naturligtvis julalbumet. Lite inaktuellt nu, men ingen jul utan Frank Sinatra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0