I natt jag drömde något som...

Hade en riktigt otäck dröm inatt. Hade ont i magen när jag vaknade. Jag drömde att jag lämnade in Kurre till veterinären och när jag sedan skulle hämta honom fick jag en annan katt. En gråspräcklig exotic. Veterinären vägrade ta reson utan fortsatte hävda att jag fått rätt katt. Jag blev helt hysterisk och vände upp och ner på hela kliniken, men det slutade med att jag fick åka hem med den grå katten. Hu så hemskt. Gissa om jag pussade upp den lilla, dumma uppnäsan i morse när jag fick tag i honom.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kommer gärna och städar din garderob. Om du rensar den ordentligt och skänker lite kläder till din kära systersdotter

2009-02-07 @ 10:20:33
URL: http://idaellenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0