Liten första provbloggning


Ja, man har ju gått och blivit bloggare. Det låter lite främmande.Känner mig på något vis lite het. Lite inne. Lite...ung. Och det är ju inte alls bra när jag ska föra kärringens talan i bloggvärlden. Nåja, det rättar nog snart till sig.
Till imorgon ska jag kontemplera kring hur 2009 ska te sig för min del. Nu när 2008 lägger sig att dö. Det finns definitivt en del saker jag vill ändra på. Stora, tunga, existensiella saker...Några nyårslöften ska  jag nog kosta på mig. I alla fall nyårsintentioner. Man vill ju inte lova för mycket.
Nu när jag tillfredsställt Ida med att komma igång med bloggandet ska jag tillfredsställa mig själv med lite äppelpaj-leftover. Man ska inte underskatta vikten av lite socker på kvällskvisten. Eller om det var vad lite socker på kvällskvisten kan göra med vikten. Hur som helst ska det bli gott, gott Ambrosius. So long.


Kommentarer
Postat av: Pax

Man är inte kärring så länge man måste visa leg på Systembolaget!

2009-01-12 @ 10:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0