Ära vare Ica Maxi i höjden

Jag älskar att handla billigt! Ni som vill läsa om märkeskläder kan direkt sluta läsa min blogg. Det kommer inte att hända här. Jag har gjort det till en konstform att handla på rea. Och jag nöjer mig inte med halva priset. Nej, jag lurar lömskt som en skallerorm till dess de sänker till HALVA REAPRISET! DÅ slår jag till. Idag köpte jag kläder till Gumman: två par jeans á 39.50 stycket. Ett par tajts för 29 riksdaler och tillhörande tunika för 24.50. Allt på Ica Maxi. Det som inte kan handlas där är helt enkelt inte värt att köpas. Häromsistens fick både maken och dottern skor för 100 kr, TILLSAMMANS. Vad ger ni mig för det? Själv köper jag sällan kläder. Det gör mig bara trött och på dåligt  humör. Dessutom tänker jag alltid att jag ska köpa sen, när jag har gått ner i vikt. Och det lär ju inträffa vilken dag som helst nu. Yeah, right. Typ, da´n efter aldrig nå´nsin. Det går INTE bra med min diet. Måste verkligen skärpa till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0