Duktig jag

Idag har jag varit så där duktig. Jag har städat köket. Det var inte en dag för tidigt ska ni veta. Oidentifierat liv framförde sin tillvaro på kaklet och dammråttorna högg efter en när man gick förbi. Mycket obehagligt. Men nu är det skinande rent. Så skönt det är när det väl är gjort. Dessutom passade jag på att byta plats på micron. Nä? Jodå! Crazy, jag vet. Men sådan är jag, living on the edge, liksom. Jag var i ett tidigare inlägg inne på vad som är praktiskt och inte. Min färg på köksluckorna är praktisk. Den heter cappucino. Ja jag vet inte riktigt, skulle nog skicka tillbaka cappucinon om jag fick in en i den färgen. Men på köksluckor funkar den utmärkt. Skiten syns inte och det passar mig, som i perioder är en riktig snuskfia. Det är lite upp och ner det där. Ibland är jag riktigt pedantisk också. Ambivalent som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0