Märkeskosmetik

Som ni kanske har börjat förstå så är jag en ganska ekonomisk person som i huvudsak handlar på rea. När det kommer till smink och kosmetika är jag dock lite mera picky. Då vill jag ha bra grejor och vägen till frälsning stavas www.strawberrynet.com. Där kan man handla bra märken till rätt humana priser, ffa om man kollar under "gifts and specials". De har alltid "top 20 specials" och "special purchase" och där kan man göra riktiga fynd. Det är alltid fraktfritt och ju fler gånger man handlar dessto större rabatt får man. Möjligen är det frakt på parfymer, jag tror faktiskt det när jag tänker efter. Ett litet krux är att man oftast får betala tull när man hämtar ut paketet. Men skickar man kvittot på tullavgiften till Strawberrynet så får man tillbaka pengarna. Jag gillar den här sajten stenhårt och köper i princip all kometik därifrån. Det är något med märkeskosmetik som får mig att känna mig som en Hollywoodstjärna för en stund, and I like it. Ytligt? Jajamänsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0