Marilyn Monroe

Jag blir alltid upp piggad av att bleka håret och färga ögonbrynen svarta. Det får mig att känna mig som Marilyn, och vem vill inte känna sig som henne. En av de vackraste kvinnorna genom tiderna. För min del tror jag också att det handlar om den tydliga kontrasterna mellan mörka ögonbryn och blont hår. Jag måste alltid ha tydliga kontraster i mitt liv. Klarar inte av en jämngrå gröt. Vet inte vad det där är. Tycker bäst om klara färger gärna mot vit bakgrund så att dom smäller till ordentligt i hornhinnan, tydliga blommor som syns tydligt och inte behöver letas fram med förstoringsglas, jag vill helst också omge mig med tydliga människor som visar vad dom vill. Jag har så svårt för spel: Typ, nu säger jag så här men du borde förstå att jag egentligen menar det här. Det är tröttande. Nej, nu ska jag hämta lilla Hummelsurr och på vägen dit ägna mig åt lite fönstertittning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0