Litet TV-tips

Kolla in LA-inc. Ett program om en tatueringsstudio. Med en fantastiskt skön, karismatisk, vacker och extremt begåvad kvinna. Gissa vad hon heter? Kat van D. Vilket övercoolt namn, det skulle jag också vilja heta. När jag ser den här typen av program får jag alltid för mig att jag ska tatuera mig. Men jag kan samtidigt inte se mig med en tatuering. Det skulle liksom skära sig. Det finns inget Punk-Rock över mig. Men det finns något vackert över det som skär sig också i och för sig. Jag undrar vad jag skulle tauera...Jag älskar ju katter...eller kanske en groda, med krona på huvudet. Eller två pussande grodor kanske. Fjäril kanske...nej, det är för vanligt. Jag skulle placera den på skinkan i alla fall, så mycket är säkert. Programmet går klockan 22.00 ikväll på Discovery Channel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0