Litet experiment

Hallå!
Idag tänkte jag  försöka mig på ett litet experiment. Har från en mycket pålitlig källa fått höra att när man driver en så framgångrik blogg som jag. Med miljoner och åter miljoner läsare. Då kan man liksom önska sig saker. Om man skriver i bloggen att man är särskillt förtjust i en viss sak så, vips, får man den skickad till sig. Så; jag är väldigt förtjust i tusenlappar. Nu är det bara att vänta och se. Nej, vid närmare eftertanke skickar nog inte Statens myntverk ut provprodukter på det sättet. Lite mera konkret kanske. Gucci är min favortiparfym. Shit, vad jag ska lukta gott framöver.
Hoppas det nya året har börjat bra för alla. Jag lurar fortfarande på om jag ska lova något. En del små frön har börjat gro, men jag vet inte ännu. Jag är ju en opålitlig jäkel, så jag vet inte om det är mycket lönt att jag lovar något. Jag rapporterar framgent om hur många flaskor Gucci som damp ner i brevlådan.


Kommentarer
Postat av: JAANA

Haha lycka till! ;D

2009-01-10 @ 19:04:52
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahahah =)

2009-01-10 @ 19:05:38
URL: http://pimpnessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0