Lite ditt och lite datt

Oj, vilken usel bloggare jag har varit i helgen. Jag är en dålig människa. Såg att det var några tappra individer som hade besökt mig och där fanns inget att läsa. Förlåt. Bättring utlovas.
Dagens status. Biologisk ålder: 36. Upplevd ålder: pigg 90-åring. Jag haltar omkring som ringaren i Notre Dame. När jag var på väg till skolan med Gumman klev jag dessutom fel,så det blev inte bättre. Sedan blev ena armbågen helt kajko av att jag bar hennes skidor. Jag måste i sanning vara ett av vår Herres stoltaste verk. Faktum är att jag misstänker att han var seriöst bakfull den dagen jag kom till. På tal om baksmälla ska jag dela med mig av ett tips mot just det. Innan sänggående den blöta kvällen lägger man två resorb (vätskeersättning från apoteket) i ett glas vatten...och dricker upp det också så klart. Sedan gör man om samma procedur på morgonen. Mycket effektivt. 
Nu tror jag bestämt att jag måste jobba på att gå ner mig lite djupare i kaffeträsket. Det skulle säkert vara än mera effektivt om man kunde ta det intravenöst. Måste hålla utkik efter en droppställning på loppisarna framöver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0