Hylla dina former


Jag är lite i valet eller kvalet. Ska jag ge ett nyårslöfte att gå ner i vikt eller ska jag skita i det och hylla mina former a´la Trinny and Susannha. Jag gillar verkligen tjejernas attityd, att göra det bästa av det man har och inte deppa över det man inte har. Har försökt att lista ut vilken form jag har. Det var inte helt lätt, då ingen av formerna stämde till 100%. Antingen är jag en vas eller en tomat. Beslutade mig till sist för en vas, det lät så mycket lättare att leva som än som tomat. Okej, så till hyllandet. Ja, jag kan tänka mig att hylla min byst och mina ben. Till och med delar av höfterna, men sedan får jag problem. Hur hyllar man en mage som kräver ett eget säte på bussen ? Då hittade jag en liten flik om hur man trollar fram en midja om man inte har någon. Ska prova detta innan jag ger mig på viktminskningen. Har ju en sorts favoritkofta från Vero Moda som gör det jobbet ganska bra. Har den i alla färger snart: svart, grå, gul, lila, rosa, grön och röd. När jag lärt mig att lägga in bilder på datorn ska jag visa den. Den är inte bara fin och lättanvänd, den är också billig. Två koftor för 150 pix. Det är ett pris i min smak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0