Herr Powermax

Låt mig få presentera en god vän till mig; Herr Powermax!


                                                
             

Vi har en kärleksäffär, han och jag. Nej, det är en träningsmaskin. Ni vet sådana som man brukar köpa och tänka att nu, NU ska jag börja träna. Men så en dag står apparten i förråden istället och man är lika otränad som vanligt. Jag har lyckats köpa en maskin som jag faktiskt använder. Det är världens lättsammaste träningsform, förstår ni. Man ställer sig på den (eller ligger) och gör styrkeövningen statiskt. Sedan skakar powermax och gör liksom jobbet åt en. Vibrationerna skakar dessutom igång livsandarna och får en att må rätt bra en tag efter träningen. Och ni som har problem med värk, den är smärtlindrande! How about that?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0