Gynnings diet

Hur går det med min diet? Ja, idag har jag faktiskt varit riktigt duktig, men dagen är ju inte över än. Det finns ju dessutom så många olika sätt att hållla diet på nu, så man vet ju inte vad man ska tro. GI, doktor Dahlqvist, Atkins, Vikt Väktarna och gamla hederliga tallriksmodellen. Det fina är ju att om man blandar och ger alla dieter så får man ju strängt taget äta allting. Men är man mera intresserad av att nå resultat än att lura sig själv så är väl det inget bra alternativ. Läste ett bra tips på Carolina Gynnings blogg. Om du vill gå ner i vikt så ät aldrig en hel portion själv, dela alltid sallad med en väninna...??? Ja, jag kan tänka mig att man går ner i vikt då. Varför inte göra som Sidharta Gautama och nöja sig med ett sesamfrö om dagen. Eller ännu bättre; dela sesamfrö med en väninna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0