Extra spännande lunch






Nu fick ni så ni bleknade! Har ni någonsin sett en sådan extremt avmagrande och ointressant lunch? Jo, vissa dagar håller jag mig faktiskt till min diet. Som jag inte riktigt har bestämt hur den ska se ut ännu. Igår lyckades jag dessutom avhålla mig från att äta Sandras nybakta muffins. När man vet hur fantastisk hon är inom bakningsområdet kräver det faktiskt en karaktär av stål. Nej, av kryptonit! Mycket nöjd med mitt nya disiplinerade, späkande jag. Jag vill också ha en bak som är liten som ett riskorn, som Gynning skriver. Ni har väl inte missat att BlondinBella och Katrin (som var side-kick i idol) är i luven på varandra? Jo, det ska vara så enligt ryktena. Gå för guds skull genast in på BlondinBellas blogg för att uppdatera er. Någon fler än jag som viftar med stora intresseflaggan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0