Dagens outfit

Det här med bloggar är ett alldeles nytt begrepp i min ibland lite insnöade värld. Nu när jag själv har satt igång med det, utan att överhuvudtaget veta vad jag håller på med, har jag börjat läsa lite bloggar. För att få lite hum om ur sådant här ska gå till, så att säga. Ett absolut måste verkar vara att gå igenom sin outfit varje dag. Du gode Moses, hur ska jag kunna intressera någon för dom stackars trasor jag drar på mig om mor´narna? Jag kan helt enkelt inte förmå mig att lägga ut en bild på det. I rädsla för att skrämma bort dom få stackare som vågar sig in här. Men kanske kan jag beskriva vad jag just nu har lindat in mig i. På fötterna har jag ett par förtjusande fårskinnstofflor. Dom får mina fötter att se ut som att dom lika gärna hade kunnat sitta på mumintrollet. Till det bär jag en morgonrock som en gång var vackert ljusrosa. Nu pryds den av eleganta vinfläckar lite lagom oregelbundet utspridda runt lilla livet. Vinet är J.P Chenet. Återfinns på billiga hyllan på Systembolaget. Frisyren är för dagen stylat efter det nu så populära knullruffs-idealet. Make-upen är tydligt influerad av den djupt -nergångna-heroinist stilen.

Kommentarer
Postat av: Cicki

Kan precis se dig framför mig. Lovely!

Kram

2009-01-22 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0